+

#Pelinhenki2018 21.11.2018 klo. 17-20:00 Villilän Studioilla, Villiläntie 1, Nakkila.

Satakunnan pelillisyysverkosto -hanke esittäytyy, Pirita Ihamäki Gamecoast-verkosto

 

23.1.2019 klo. 8-11:00 Tekoäly ja pelillisyys -yrittäjän uudet työkalut aamubrunssi, Suomalaisella klubilla

Tekoäly ja pelillisyys – yrittäjän uudet työkalut  Markku Kivinen, toimitusjohtaja, Satakunnan yrittäjät (video)

Satakunnan pelillisyysverkosto -hanke esittäytyy Pirita Ihamäki, projektipäällikkö, Prizztech Oy (video)

Norded Oy: Pelillistetty joukkorahoitusvalmentaja Noora Frelander, Norded Oy (video)

UC4D: 3D kaupunkitilan pelillistäminen Timo Kyyrö, toimitusjohtaja, UC4D Unlimited Creation (video)

MediaPlane Oy: Ammatinvalintapeli tekoälyä ja pelillisyyttä soveltaen Pekka Kallionpää, toimitusjohtaja, MediaPlane Oy (video)

Tekoälykäs Porin kävelykatu, Pirita Ihamäki, projektipäällikkö, Prizztech Oy (video)

 

30.1.2019 klo. 12-16:00 ”Pelillisyystyöpaja” Porin yliopistokeskus, luokka 103 ”luova luokka”

BrandCube Workshop”, Pirita Ihamäki, projektipäällikkö Prizztech Oy

 

13.2.2019 klo. 17:00, FGJ Satakunta, Crazy Town, Pori

Yhteistyöss järjestivät Gamecoast, IGDA Satakunta ja Crazy Town

Gamecoast-verkosto esittäytyy, Pirita Ihamäki

 

16.2.2019 klo. 12-14:00  Helpompi Elämä – Innovaatiotapahtuma, Puuvillan kauppakeskus (video)

klo 13:30 ”Pelillisyys Satakunnassa”, Pirita Ihamäki, projektipäällikkö Prizztech Oy (video)

 

13.3.2019 klo. 9:00-12:00 Älypaja, Porin yliopistokeskus, luokka 103 ”luova luokka” 

 

27.3.2019 klo. 17-20:00 Koodausta ja kohdellusta, Crazy Town

 

8.4-10.4.2019 GamiFIN2019, Levi, Lappland

10.4. Ihamäki, P. & Heljakka K. (2019) The Internet of Art as a Site for Learning and Fun – Playful Experiences through Augmented Geocaching (Eds). Koivisto, J. & Hamari, J.: Proceedings of the 3rd International GamiFIN Conference Levi, Finland April 8-10.2019. (esitys)

 

11.4.2019 klo 12-13:00 Karuhunpään Rotary Klubille Gamecoast-esittely Pirita Ihamäki, Suomalainen klubi

 

25.4.2019 klo 14-16:00 Porikortteleiden markkinoinnin uudet mahdollisuudet, Porin yliopistokeskus, luokka 103 ”luova luokka”

 

8.5-10.5.2019  14th Global Brand Conference 2019, Berlin Germany

8.5.2019 Ihamäki, P. & Heljakka, K. (2019) BrandCube – A Gamification Tool for Service Branding,

 

16.5.2019 klo 14-18:00 Soteuttamo 3.0 Satakunta – Konkreettisia työkaluja sotepalveluiden yhteiskehittämiseen, SAMK Porin kampus, auditorio C213

Pelillistä hyvinvointiasi” -työpaja, Pirita Ihamäki, Gamecoast -verkosto

 

20-21.5.2019 HNC-USF Promotion Conference, Ningbo, China

Gamecoast – Cultural Innovation through the Internet of Play (IoPlay),

 

23.5.-24.5.2019 Allied ICT – yhteistyökokouksessa Oulussa, Gamecoast-verkoston esittely, Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

17.7.2019 klo 15-17:00 How Robotics Can Have a Positive Impact for Society, Business and Education?, Crazy Town, Pori, Suomi Areena. Yhteistyössä Robotex, Robocoast ja Gamecoast järjestivät tapahtuman.

Gamecoast – The Internet of Toys Making Learning Fun for Generation Z, esitys Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

18.7.2019 klo 10-15:00 Robottirannikon automaatiomessut, Ulvilan Yhtenäiskoulu

 Gamecoast- Pelillistäminen osana kehittyvää työyhteisöä

 

27.8.2019 Yhdessä ja yrittäen – kehittämispäivä Satakuntalaisille yrityspalvelutoimijoille, ELY:n järjestämä

Satakunnan pelillisyysverkosto -hanke – Pelillisyys osana liiketoimintaa, Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

28-29.8.2019 Pori – Todella Outo, Ehdotoman Uniikki -konferenssi, järjestäjänä Kaupunkikeskustat Ry. Porin kaupunki ja Pori kaupunkikorttelit ry.

28.8.2019 Kaupunkikeskustojen kehittäminen pelillistämällä, Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

13.9.2019 klo 10-11:30 Gamecoast-verkosto esittäytyy SataEdun opettajille, SataEdu Ulvila

Gamecoast-verkosto ja yhteistyömahdollisuudet, Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

17.9.2019 klo 8:30-12:00 Gaming Meets X-haaste, Porin yliopistokeskus, auditorio 125. ”Tule kehittämään uusia hyvinvointia edistäviä palveluinnovaatioita pelillistämällä ja palvelumuotoilulla!

Yhteistyössä Satakunnan pelillisyysverkosto -hanke Pirita Ihamäki ja Satakunnan DigiHealth -hanke Niina Holappa sekä Kampus-Sote Tampereen yliopisto Elina Pataja.

 

1.10.2019 klo 12:30-16:00 Gaming Meets X-haaste, Crazy Town Pori

Gaming Meets X -pelillisyystyöpaja järjestetään Porissa. Vitec haastaa peli- ja luovan alan yritykset ratkaisemaan Acute-potilastietojärjestelmänsä tyytyväisyyskyselyn ja NPS-tulosten konseptoinnin. Voittajalle avautuu mahdollisuus solmia sopimus Vitecin kanssa!

 

2.10.2019 ja 3.10.2019 klo 14-16:00 Markkinoinnin pelillistäminen -työpaja, yhteistyössä Turun Kauppakorkeakoulu Porin ykksikkö Kati Suomi, Pori Laporatory Play Katriina Heljakka.

 

11.10.2019 Robotex, SAMK-Campus

10-11:00 Industry meets AI and Robotics – Why in Pori? – Solutions from Robocoast and Gamecoast

The industry meets AI and Robotics – Why in Pori – Solutions from Robocoast DIH and Gamecoast, esitys Pirita Ihamäki Gamecoast-verkosto

 

15.10.2019 Soteuttamo

14-16:00 Pelillisyys hyvinvointipalvelujen kehittämisessä-työpaja järjestettiin yhteistyössä ELY Anne Jortikka, Business Finland Pirjo Hakanpää, Tampereen yliopisto Kampus-Sote -hanke Elina Pataja, Prizztechin Gamecoast-verkosto Pirita Ihamäki ja DigiHealt -hanke Niina Holappa kanssa.

 

6.11-8.11.2019 ArtsIT 2019 – 8th EAI International Conference, ArtIT, Interactivity & Game Creation, Aalborg Denmark.

Ihamäki, P. & Heljakka, K. (2019) Out of the Box, Into the Cubes: Envisioning User Experiences through a Tool for Gamification Toyification and Playification (esitys), Pirita Ihamäki, Gamecoast-verkosto

 

3.12.2019 klo 10-12:00 Industry meets Gamification – Solutions from Gamecoast Network, Prizztech, Pirita Ihamäki Gamecoast-project.  Iplace-project meeting, hosted by Mari Antikainen

 

3.12.2019 klo 14:00-15:30 Pelillisyys – Miten voisit hydöyntää liiketoiminnassasi?, Satakunnan kauppakamarissa, Digisaatiovaliokunnalle esitys.