+

Gaming Meets X -haaste! Tule kehittämään uusia hyvinvointia edistäviä palveluinnovaatioita pelillistämällä ja palvelumuotoilulla! 

Hyvinvointia voidaan parantaa uusilla palveluinnovaatioilla ja teknologioilla sekä muisti-, pitkäaikais- ja kansansairauksilta suojaavilla terveellisillä elintavoilla. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen selvityksen mukaan satakuntalaisten elintavoissa olisi parantamisen varaa. Selvityksessä muuhun Suomeen verrattuna erityisesti Satakunnan haasteena ovat liikkumattomuus, ylipaino, tupakointi ja päihteiden käyttö. Tartutaan haasteeseen!

Ilmottaudu tästä!

Aiheesta järjestetään työpaja 17.9.2019 klo 8.30-12:00 Porin yliopistokeskuksessa, auditorio 125 – Ohjelma (.pdf).

Tule pitchaamaan 17.9.2019 syntynyt konseptisi Soteuttamo Satakunta – Kohti parempaa elämää -tulevaisuuden hyvinvointipalvelut ja niiden tuottaminen -tilaisuuteen. Konseptiehdotukset (max. 3 sivua pdf.) tulee toimittaa 10.10.2019 mennessä osoitteeseen niina.holappa@prizz.fi. Työpajassa Pelillisyys hyvinvointipalveluiden kehittämisessä saat konseptille asiantuntijoilta palautetta konseptin kehittämiseksi seuraavalle tasolle. Voit myös tulla kehittämään täysin uutta ideaa. Soteuttamo-tilaisuus pidetään 15.10.2019 klo 12-16 Porin yliopistokeskuksessa.

Työpajan järjestävät EAKR-rahoitteiset Tampereen ylipiston Kampus-sote sekä Prizztech Oy:n Satakunnan pelillisyysverkosto ja Satakunta DigiHealth -hankkeet.