+

apDesign on idearikas, asiakaskeskeinen ja innostava muotoilutoimisto, joka on perustettu vuonna 1995 Porissa. Muotoilu on prosessi, joka tuottaa ainutlaatuisen erottumisen mahdollisuuden. Muotoilu visualisoi yrityksen strategiset valinnat tuotteiden ja palveluiden tarjonnassa. apDesign on keskittynyt luomaan asiakkaan kanssa yhteistyössä persoonallisia ja kiinnostavia tuotteita, jotka ovat käytettävyydeltään huippua, tekniikaltaan kestäviä ja esteettisesti kauniita. Suunnittelupalveluiden lisäksi apDesign tarjoaa konsultointipalvelua.

apDesign muotoilun ammattilainen synnyttää visioista konkreettisia tuotteita

Yritys, joka hakee jotain uutta tuotteiden muotoilulta ja haluaa jättää jäljen tuotteiden ainutlaatuisuudellaan tällöin apDesignerilta on yrityksesi valinta. Suunnittelumme lähtee aina asiakkaan tarpeesta, johon tuomme jotakin uutta ja kestävän kehityksen mukaista suunnittelua kymmenien vuosien ammattitaidolla toteaa Antti-Pekka Levanto.

apDesign pelillistää asiakaskohtaamisen tilauskaavakkeella verkkosivuillaan

Antti-Pekka Levanto maalailee, että tulevaisuudessa voisimme tuottaa pelillistetyn tilauskaavakkeen, jossa asiakas valitsee mm. laatutason. Muotoilun laatua voidaan arvioida  esimerkiksi automerkkien avulla, haluaako asiakas ostaa Jaguarin arvoista muotoilua, vai riittääkö esimerkiksi Volvon taso, vai halutaanko laadullisesti vain Ladan tasoista muotoilua. Kyselyn avulla saadaan tietoa asiakkaan määrittämistä tuotteen kriteereistä, kuten väri, muoto, käytettävyys, materiaalit ja koko. Kyselyn lopputulemana asiakas näkee visuaalisesti  lopputuloksen sekä miten hinta määräytyy. Pelillistetyn tilauskaavakkeen ajatuksena on tehdä suunnitteluprosessista läpinäkyvä. Asiakkaalle lähtee tilauksen jälkeen automaattinen alustava suunnitteluaikataulu. Asiakas voi seurata  tuotteen suunnitteluprosessia. Aina kun suunnittelijalla on pöydällään asiakkaan tuotesuunnitelma, tästä lähtisi asiakkaalle automaattisesti tieto, ja muutaman lauseen kuvaus tilanteesta, missä vaiheessa suunnitelmaa ollaan. Tällaiselle palvelulle olisi tilausta, pelillisyyden avulla asiakas voisi kokeilla oman tuotteen muotoilun laatua ja hintaa. Tilatessaan tuotteelleen muotoiluprosessin suunnitteluprosessi on asiakkaalle läpinäkyvä ja aikaa säästyy alkuvaiheen suunnittelupalavereilta.

Muotoilu on leikittelyä ja kokeilemista, uusien asioiden oivaltamista, samoin kuin pelillisyys tuo uuden visuaalisen esitystavan asiakaskohtaamiseen, toteaa Antti-Pekka Levanto. Tämän vuoksi olemme Gamecoast-verkostossa, jotta saisimme mahdollisesti uusia toteutuksia yrityksemme palvelutarjontaan.